Completely stole my heart [BEFEJEZETT]: Érzések, gondolatok...Vége?

2013. december 20.

Érzések, gondolatok...Vége?



Kedves Olvasóim!

Tudom, már régen hoztam új részt, de alig volt időm és be kell, hogy valljam azt, hogy nem is nagyon van kedvem hozzá, hiszen nem ösztönöztök! Alig írtok már nekem kommentet, pipákat sem nagyon hagytok és ez így egyáltalán nincs rám pozitív hatással! Pedig az elején…mennyien írtatok nekem az egyes részekhez akár csak néhány szót és mennyi biztatást kaptam…de ez van! Tisztába vagyok vele, hogy a dolgok változnak, és azzal is, hogy rengeteg ilyen témájú blog van -, s azok közül nagyon-nagyon sok fénymilliárdnyival jobb, mint az enyém! De ettől eltekintve az oldalmegjelenítések és a feliratkozók száma magáért beszél, és azért egy kicsit elhittem, hogy jó az, amit írok! Idáig….

Ennek, s annak tudatában, hogy már nagyon csekély az érdeklődés, erősen fontolgatom, 
hogy bezárjam a blogot!

Fogalmam sincs, mivel tudnátok meggyőzni, hogy ne tegyem…mert, ha ide írtok, hogy ne, attól még nem fogtok a további részekhez írni nekem, vagy esetleg még a következőhöz igen, de az azutániakhoz nem! Ettől még persze írhattok nekem ide véleményt, elolvasom és figyelembe veszem, s talán, de hangsúlyozom TALÁN még befolyásol is!

Egy szó, mint száz: a blog határozatlan ideig szünetel!!!

Kellemes Ünnepeket Kívánok minden kedves Olvasómnak!

Diush

2 megjegyzés :

  1. Joojj ne már !!!! :P folytatódjon!

    VálaszTörlés
  2. Ilyenkor érzem magam nagyon szarul!Tény mi tény...én nem vagyok az a kommentelős fajta...ez persze nem a te hibád,csupán nem vagyok a szavak embere...viszont ilyen esetekben...hibásnak érzem magam....mindig várom a részeket...és most is vártam a folytatást...ehelyett kell még várnom...talán...az életem végéig,hisz minél tovább szünetel a blog,te annál inkább felejtesz minket...és így...és nyugottad tovább hiheted,hogy jó az amit írsz,mert jó az amit írsz...de ahogy te jónak látod úgy cselekedj...hallgass a szívedre a blog sorsáról... :)

    VálaszTörlés